Corona helpdesk

Wij ontvangen veel vragen van onze leden over de gevolgen van het coronavirus.

Bij deze helpdesk kun je terecht met vragen als:

  • Wat gebeurt er met mijn urencriterium nu ik deze misschien niet haal door het coronavirus?
  • Kan ik mijzelf verzekeren tegen deze risico's?
  • Stel dat ik zelf langdurig ziek word, dekt een AOV dit risico?
  • Stel mijn opdracht wordt ingetrokken door mijn opdrachtgever, mag dat zomaar?
  • Hoe pas ik mijn algemene voorwaarden zo aan dat ik minder risico loop?
  • Ik doe mijn boekhouding zelf, kunnen jullie een derde verklaring opstellen om uitstel?

Om gebruik te kunnen maken van deze helpdesk dien je ALL-IN lid te zijn van Het Ondernemerscollectief. Word lid via deze link. Ben je al lid mail ons jouw vraag via info@ondernemerscollectief.nl, chat met ons of bel met 085-4881234.

Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen van het coronavirus voor ondernemers, lees dan meer in ons coronavirus dossier.

Leden Agenda

februari
08
februari
15
Online | 20.00 uur

Succesvol starten als zzp'er

Wij helpen jou verder met

Fiscale helpdesk

Fiscale helpdesk

Doe je zelf jouw boekhouding? Wij geven je antwoord op jouw fiscale en boekhoudkundige vragen!

Juridische service

Juridische service

Profiteer gratis van eerstelijns juridisch advies van één van onze zakelijke juristen.

Incasso service

Incasso service

Als zzp’er kun je te maken hebben met een opdrachtgever of klant die niet op tijd betaalt. Wij staan voor je klaar.